2011年11月28日星期一

胡錦濤係邊個?


胡錦濤係邊個?
本學年度之新高中學制的中六生,必須修讀通識科,但其中有很多從電視、報章或雜誌都能知悉的時與事,居然大多都不知道,對通識教育著實諷刺得很。
教育局所推行的種種新政,無他都是濫竽充數的產物,完全沒經深思熟慮,不論是德育或國民教育科,為求逢合上意,拖拖拉拉地填充於在位的時間,好讓自己安安穩穩夠鐘收工,然後拍拍屁股走人。
一間升學機構於十月和十一月期間,成功收到約一千份由中六及中七生交回的有效問卷,以了解港生內地升學問題。調查發現,有多達一成五的受訪中六及中七生,不知道現任國家主席是胡錦濤;另有百分之八誤以為是江澤民、百分之五誤以為是溫家寶、百分之二誤以為是王光亞。此外,調查又指逾九成受訪學生不知道中國有多少個省份。
據調查單位指出,連國家主席係胡錦濤都唔識,著顯學生對國家的認知、對時事的敏感度和對基礎知識的嚴重不足。
話時話,香港教育真的好失敗,回歸已十多年,學生哥讀了那麼多年書,居然連亞洲第一大阿哥都唔知,你說笑唔笑死人吖!通識通識,通通都唔識就真,如果你話不知道副局長是誰,冇人會怪你無知,事關香港甚麼嘅副局長或助理係好受人寵愛,一個二個都好似受到保護咁,唔係潛水就係隱形

冇人知佢哋係邊度、做乜嘢;更不知道他們到底係乜水。好似現今的共產黨,為人民服務,都已變成共你產的黨和為人民幣服務了,這個不識是可以理解的,但連國家主席嘅大名都答唔出,就真係大件事囉!
在這裡有一篇由學生哥寫的打油詩習作,希望當官者能知道學生對教育的要求和失望的一些心態!否則難免有一日,他們會說:「中國沒有共產黨」。


學校要通識,你話識就識?
上課聽唔識,搗蛋多款式,
自修一樣識,睬你都生積!
測驗真夠激,居然無題識。
返學為咗乜,成日被遭質, 
功課都係抄,一係就唔交,
上學等放學,放學飲可樂;
打鐘各自飛,咁就又一Day
生係中國人,死係中國魂,
要我學英文,梗係無可能,
要我學國語,又唔係母乳!
學咗會點樣,一樣無得讓。
英語唔合格,更顯我性格,
數學唔合格,老師負全責,
語文唔合格,我都無辦法,
操行唔合格,社會冇品格。
考試望天卦,心裡無牽掛!
考試考得好,全靠貓紙補,
考試考肥佬,隔離都唔好,
考試唔出貓,成積變奇蹟?
日日上堂愁更愁,老師講嘢無厘頭,
我就聽到像夢遊,次次批評無理由,
功課多到似報仇,做嘢做到似豬頭,
對住先生拋浪頭,自然不會當你流,
千祈唔好叻唔切,皆因遲早都會摺,
上堂打機 send text,放學走去做 fence
放假快D去搵銀,冇銀係身怎會痕?
媾女要媾有錢女,唔係成世被佢累,
做人夠竟為咗乜,會唔會忽然就得!
唔識唔識話唔識,唔會話忽然就識!
2011年11月28日下午1:35
公開累積瀏覽 143

沒有留言:

發佈留言