2013年9月16日星期一

炸青口與牛油曲奇


 


炸青牛油曲奇

昨天到超市逛,看到嗰啲青口好靚好大隻。



太太同我講,佢話好耐冇食過我炸嘅青口,同好耐都冇食過我整嘅牛油曲奇。講真,唔係唔想整,只係怕油炸會熱氣,曲奇士又高膽固醇。

既然佢都「炸哂型」,咁咪順下佢意,「炸型」變「炸物」咯!除炸青口外,我也炸了一種很好吃的瓜果,那露出綠色尖尖的就係嗰種俗稱意大利瓜的Zucchini


除此之外,其實還有許多蔬果類可以用來作炸物,比如蕃薯、茄子、洋蔥圏、馬鈴薯、香芋、白蘿蔔……

至於炸生果,我想最多人吃的係菠蘿、香蕉和蘋果,如要吃得滋味,配雪糕就是必然選擇,再喞上鮮忌廉和淋些朱古力漿,咁就真係舔哂口水!

講到雪糕,一定有好多人知道有款甜品叫炸雪糕,但另一種炸甜品的甜品你又可曾聽過嗎?那些細路哥食到又肥又大份,唔好以為淨係炸薯條嘅「功勞」,呢樣嘢其實比炸薯條更勁,食完之後仲會好開心,你估係乜?Bingo,係炸朱克力!

炸青口的做法:
係外面吃到的炸青口,通常只得兩種處理方法。
1. 將青口用沸水略煮,待兩殼稍為將開,取肉並用脆漿來炸。
2. 將青口直接用尖刀開殼取肉,然後用脆漿生炸。

而我做的方法是有點不同,我會預先猛火燒熱窩子,下欖油、洋蔥碎,落青口並用一大杯白酒下窩,蓋煮片刻,然後取出那些殼子微張的青口,開殼取肉。

試想想用這些青口來炸,味道怎能與上面所講的相比呢!既可啖出鮮味無比的汁液,而且還能嚐到那醇醇白酒的清香,妙!

脆漿作法與份量:
麵粉八両,發粉四錢,生粉八錢,水約十二、三両和勻,後再混合生油一至両

炸青牛油曲奇
發佈於2013年2月16日下午1:38

累積瀏覽 402

29 則留言:

  1. 回覆
    1. Philip, 你頭像有時係 Philip Chu 又有時係過氣年青人,我就搞唔返如心•恕也個logo!

      謝謝你的到訪與分享!

      刪除
    2. 好吸引!金金黃黃似迎新春佳餚!
      我揾唔到 Philip Chu的博文呢!?

      刪除
    3. Philip Chu的谷歌博址
      http://philipchutingkai.blogspot.com/

      刪除
  2. 你間屋都整得幾靚吖.....婆婆果間就失礼晒.....是但啦.....有瓦遮头就算咯

    回覆刪除
    回覆
    1. 是但啦.....有人收留係咁架喇。
      祝佳節快樂健康!

      刪除
  3. 既然美食當前、在下認為食埋今次再講、最多努力做多幾次運動啦 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都啱嘅,不過肥咗就好難減返!真要努力啊。
      祝佳節快樂健康!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,真係好正架。
      不過外國乜都可以去炸,簡直可以講是"炸的文化"。
      祝佳節快樂健康!

      刪除
  5. 來探你.家中過節時,都經常炸.愛吃炸芋頭.炸饅頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 似乎你們家有小小北方味道,炸饅頭蘸練奶,真的好好食,就如港人食西多士一樣。祝佳節快樂健康!

      刪除
  6. 回覆
    1. 一時時,通常在兩元多至四元左右不等。
      我曾買過一大袋都係五蚊包(成三公斤咁多)。
      我講兩元多至四元係指以公斤計算。

      刪除
  7. 除了去M記吃炸薯條外....真係不吃炸嘅食物..-.-!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你都差不多,不過有樣炸物就戒唔到,hea hea,咪係 KFC 咯!

      刪除
    2. 我會吃天婦羅,香港有間叫 Tonkichi,炸廣島蠔做得非常好吃。

      刪除
    3. 你真識食,炸廣島蠔梗係正喇!
      我哋呢度啲快餐店買一隻Bluff鮮蠔都要NZ$3,仲好細隻架,不過就十分之好味,而呢款蠔算係好出名,每年只得四個月時間才有得食。

      刪除
  8. 如心兄:你又入廚大演身手了!如心嫂真有口福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉,都是些舊的網誌,要有口福,她還在等著呢!

      刪除
  9. 雖然係熱氣啲 但久不久食下 人都開心啲啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡吃也不理得那麼多.....開心嘛!
      祝佳節快樂康健。

      刪除
  10. 我比你個卜攪到头都大......中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想同你都差不多,還是很不習慣。
      此祝佳節快樂康健。

      刪除