2019年2月4日星期一

過年曲奇

過年曲奇

首先跟大家拜個早年,預祝大家全年好景,身體健康,順心如意,豬事大吉!
恭喜發財,恭喜恭喜!

未到豬年,我就已經變咗隻懶豬,好似乜都唔想整唔想做……
可能我太太見咁落去唔對路喎,就即時發起嬌嗔,「半囈半籂」叫我做牛油曲奇,仲成頂高帽笠落我度,話只吃我整的,話出面冇一隻好食。
哈哈!使唔使咁誇張呀…
不過話時話,對老公係要冧下氹下先會郁㗎!

PS:“嬌嗔”,我唔識用廣東話講,係唔係叫「發老脾」,又或叫詐嬌、詐晒型?



35 則留言:

  1. 祝Shu Siu煮意無限,萬事如意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝祝福,也祝你新年快樂,吉祥如意!

      刪除
  2. 有太太「詐嬌」,咁就一定出馬整曲奇!有身邊人的鼓勵幾好架!
    恭賀新禧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人建議叫呢種曲奇做「詐嬌曲奇」,哈哈,諗下都幾盞鬼幾吸睛喎!
      也祝福你新年快樂,事事如意!

      刪除
  3. 喺咪買番黎架,做得咁pro嘅?
    如果喺自己做,可以攞去賣呀!
    順祝你新春愉快,事事如意,身体健康!
    (我從g+把留言copy再貼回這裡,恕也你也要把你在g+给我的回應copy再貼回這裡吧!四月二日後就乜都有晒架la!)

    回覆刪除
  4. D 曲奇好靚!👏👍😋
    祝如心兄與家人新年快樂、身體健康、如意吉祥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝只微!
      哈哈,G+閂門,我哋又還原回到基本步了!
      恭喜發財,恭喜恭喜…

      刪除
  5. 等我又試下留言睇下得唔得先?

    回覆刪除
  6. 哈!又得嫁喎!
    點解我都話出面冇一隻好食呢?因為不久前消委會測試過,幾乎全部都有這樣或那樣的問題,都係食自己整既安全。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝翠兒再次來訪,很感激啊!
      說到消委會一事,我覺得其實是應該由食安局去處理有問題的食品,而非她們呢…嘻嘻!

      刪除
  7. 你的曲奇好靚,我屋企人也是說自己整的好食過出面買人地整的。不過我無你整的咁靚!
    新年了,祝你身體健康,萬事如意,笑口常開,財源廣進,福星高照!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你過獎了,我做的曲奇又怎及外面的大牌子好吃,只是次數做得多,才知道怎樣做美味!
      也祝福大家新年吉祥如意,身體健康,全年好景!

      刪除
  8. 既然太太叫到讚賞到,實要施展吓真功夫…
    曲奇整得好靚,送給親友們相信係最好的禮物…

    祝你豬年事事順利,吉祥如意……

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵及讚賞!
      我呢啲一年只做幾次的曲奇,招呼下朋友還可以,又怎敢當禮物送?都是給自家下午茶吃會好些呢…
      於此,也祝森兄你豬年好景,豬事吉祥啊!

      刪除
    2. 爭啲漏了講...
      恕兄新年新頭像相,很有一種個人網誌的感覺…good!!!

      刪除
    3. 哈哈,其實之前的頭像找不到了,咁就求其搵番個啦!

      刪除
  9. D 曲奇十足翻版藍罐!!! 實行入盒去賣!
    祝你身體健康、吉祥如意、萬事如意、恭喜恭喜…

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開藍罐曲奇,我太太就最是懷念。
      因為,在這裏真很難吃到那種水準,而我所做的也算是聊勝於無罷!
      於此,也祝大家身體健康,事事順心,福樂滿滿!

      刪除
  10. 祝新年快樂,身體健康!年底前消費者委員會公布,本地銷售的曲奇,有九成含致癌物質,這個消息,令我今年不再買曲奇。如懂得整曲奇,你說多麼好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的祝福…
      今時今日,很多食品都很難說是健康,又或怎麼的安全,比如自己做的,也一樣難保食材有沒有問題!
      所以也就悲觀點說,聽天由命吧…哈哈!

      刪除
  11. 老表,恭祝你豬年好景,快樂安康!闔府慶吉祥!
    見到你整啲曲奇賣相奇佳,靚到吖!可以放在店舖裡面賣啦!
    嫂夫人真有福!有個咁識得整嘢食嘅夫君。
    可能老表在追求她的時候講過:「Honey, 妳唔識整嘢食,唔緊要! 有我一手包辦 !」

    回覆刪除
    回覆
    1. 老表,你真識説笑,我都忘記我當時講過甚麼,或可能係我太太相反的這樣對我講?嘻嘻…
      也很感謝老表對我的祝福,同喜啊!
      我做的曲奇餅,是我太太最喜歡吃的,但又怕不健康,所以已很少做了!

      刪除
    2. 曲奇太甜,亦多牛油,不宜多吃。

      刪除
    3. 我每年最多都係整三兩次,原因係給家中的閨女們享用!

      刪除
  12. 🐷🍻🎊Kung Hei Fat Choy...............................Shu Siu☺️

    回覆刪除
    回覆
    1. 也祝❤️❤️幸福滿滿,身體健康,恭喜發財!

      刪除
  13. 人日快樂啊!今日第一返工,過來探你,即刻有餅食,你真係叻叻,又識煮飯又識整餅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝祝福!
      哈哈,我琴晚(人日)都係食隔夜餸,太多了,我仲連飯都冇食!

      刪除
  14. 呢款滋花曲奇,係最邪惡既。

    回覆刪除
  15. 你既曲奇做得好靚呀,正 (◐∇◐)

    回覆刪除
  16. 還有兩天是元宵節,預祝 Shu Siu 大哥元宵節快樂 !
    你煮食咁叻, 記得煮湯圓和家人一同吃,同慶元宵節哦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝羊羊的問訉與祝福,我也祝大家都有個快樂的元宵佳節!

      刪除