2019年3月5日星期二

剝蒜頭


剝蒜頭
蒜蓉,好多人都識整,但剝蒜頭呢又有幾多人知道可以咁搣?
今次呢個視頻係教人點剝,個方法好簡單,可能你會話係小兒科,但我就是想幫到一些初入廚的新手!

在這裡我想多說幾句,同大家吹下水講下蒜頭…
當蒜頭剝皮後,除非你想留番原粒炆煮一些特別食物,否則,最好就即時打碎浸油,因為放入雪柜會有水氣係唔襟擺!

但話又唔可以咁講,我曾見有餐館老闆,叫伙記唔使麻煩去搣,只要用刀,又或用手拍開、拍散舊蒜頭,撳下、壓下,捽下,然後用口吹走啲蒜衣,吹得幾多得幾多,之後就連著甩唔到衣的蒜頭,放入攪拌機攪爛,最後加水唔加油,因為老闆話油貴過水呀,反正都係咁用,慳得就慳喎。
其實我話佢係想掠得就掠至真!

23 則留言:

  1. 用刀拍開、拍散舊蒜頭---->呢個是我第一時間想到的處理方法=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 這亦都是大多人的做法,所以你的想法絕對係啱嘅!

      刪除
  2. 好有耐性的手部運動,每顆蒜頭你都同佢親切交流過,苦也變甜,你係掂嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有親密接觸,自然就有感情,哈哈,咁吃起上嚟都好味啲啦……謝謝欣賞!

      刪除
  3. 我最怕摵蒜頭,亦無咁好耐性,所以好多時都係拍扁算咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最怕拍,因很多時候會拍到四圍都係,最慘係驚飛咗去啲暗角隙位清潔唔到!

      刪除
  4. 一次過搣咁多整咩醬,整蒜頭豆豉醬?

    回覆刪除
  5. 我都成日整蒜蓉,所以要識得剝蒜頭就慳時間啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我這種剝法未必是最好,因為,大多數人都寧願用刀拍……

      刪除
  6. 咁剝法會唔會按到手痛哩?最好就係要用時用刀拍碎攞走衣,快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剝得多就慣,我又唔覺得手痛…
      你的做法我想係最多人使用呢!

      刪除
  7. 我每次都是先切去硬的頂部,然後就很容易撕去蒜頭的衣了。
    老表你喜歡先行把它按壓,可能只是你個人喜歡練力,所以成為習慣。
    肯多做一點,這是成功人士必備的性格。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我這方法和你的是小異大同,但有一點不知老表有否留意到?如果一開始切那硬的頂部,因有蒜衣包住,切下時便要小心多一點,因為有機會會跣刀呢!

      刪除
    2. 我也是用小刀去弄的,很方便,從來沒有跣過刀。只是撕去外衣之時,動作慢了少少吧了。 但學到打碎浸油的方法很好。

      刪除
  8. 你好! 請問你用的油是熟油(燒熱的)或是生油呢?

    回覆刪除
  9. 圖文並茂 !
    大哥是我在網上認識的男士中最,最,最勁的煮食專家 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 你大誇我了,網上高手如雲,咁大頂高帽我真的戴不起,謝謝你啊羊年!

      刪除