2016年5月27日星期五

今日整燒鴨

 

 
 

今日整燒鴨

以前在外國要吃燒味並不容易,但如今就話都冇咁易……

只是我住的小鎮仍有一點難度!


何解?

這裡只有一間經營超過廿年的中餐,生意特旺,但很奇怪餐牌十年如一日的就是沒有變過,而旺的原因主要是有個很懂招呼的老闆娘。

那裡出品亦尚算OK,始終西人飲食文化畢竟與中國人不同,只要有好的環境、好的服務,而再加兩杯到肚,那吃甚麼還不是一樣嗎?而且也不會多挑剔。記得有一鬼佬朋友說過,嗜酒之人對甚麼酒感覺都一樣,喝多了,即使是劣酒都會成為甘露,那又何妨是甚麼美酒抑或佳餚!

N
年前我光顧過那裡的燒鴨,以那時標準而言應屬超級之作,只不過那師父現已退休,製品便變得不怎平均,所以也少幫襯了!

昨日買了隻冰鮮鴨,18size 約兩公斤重。老婆知道後就對我大唸緊箍咒,唸唸有詞話最喜吃是燒鴨。既然說到出口,那便即刻要開工大吉!


後記:
一隻太多,分兩餐也吃不完,所以便留番隻燒鴨髀第日晏晝做碟燒鴨飯,而呢啲香港本土特色,真係好耐都冇試過!

再講,可能真係太耐冇整,今次整得冇上次咁好,味道不夠濃,啲皮也不夠脆。

呢啲咪係叫「一鴨不如一鴨」咯,哈哈!

沒有留言:

發佈留言