2016年3月25日星期五

無言的結局之洗版

無言的結局之洗版

講開洗版,其實我都唔知究竟係乜?只不過間中聽到fb有啲帖文會被網民洗版。


為咗上一篇留言被消失,我幾失望㗎(對谷歌一而再的舉動),因為冇得互動,所以我就做咗呢個咁無聊嘅動作,算發洩下也算是抗議喇!

再講,如果有日谷歌所有網站都破人洗版(衝擊)?你話啦,佢會唔會諗到呢句話:「早知今日,何必當初」。而我就會再加多句:「唉!情何以堪呢!」

以下留言係由電郵度收到㗎,我諗或者仲有啲收唔到?不過我登出嚟就係唔想啲回應寃死?

雖然話係「無言的結局」,但我都唔想咁無聲無息!

 **********************************************


Robert wong:
恕少,你們紐西蘭有便宜新鮮羊扒,香港是急凍的,味道差天共地 !
註: 到現時為止,就只有Robert兄最夠面子是唯一可被谷歌擺上架!


盧翠兒:
嘩!D羊扒好正呀?睇見都流口水,我地永遠都買吾到咁平。
粵音字彙更正,睇下都開心,不過好多字我都吾識寫。


Philip CHU:     
Shu兄,羊扒咁平,有無大量入貨呀? 你呢個VIDEO係內地電視台嘅王牌節目!我喺往年都睇過,主持人好生鬼, 呢啲形容詞確實幾得意!

May May:
1. 辛苦曬啦, 又做好野吃, 又教廣東話哈哈,! 現在好多歌手唱歌都有懶音啦,
都是羊扖吸引我多D, 好正呀, 飲返杯紅酒先啦, 如心兄 ! 呵呵~~
2. 那視頻也不是什么內容, 唔關事, 谷歌本身有問題, 今早我也看不到只微在我博留言, 無法啦, 都搞唔掂。
明白架 !

Wan chan:
1. 羊肉比較鍾意食黑草羊,冇咁大羊羶味,但係羊肉價不嬲貴過其他肉類,你處居然仲有咁平,真係要唔好客氣食多啲咯。
2. 羊肉比較鍾意食黑草羊,冇咁大羊羶味,但係羊肉價不嬲貴過其他肉類,你處居然仲有咁平,真係要唔好客氣食多啲咯。(再贴一次看看有冇Delete)

Tomdelay C:
1. 羊咩咩!............
笑騎騎!
2. 小安無噪,不要delete,留下來抗議他也好的!
我用舊方法去recover 都無用了,google 可能知道這方法,又在程式上出新“橋” 吧!

大夫行傳:
戇狗狗 ngong dog dog 羶羶都係羊 買肉養妻房 天時冷 生羌當歸羊肉湯 女人補品 如心小心流鼻blood

eva kam:
平到笑,香港羊肉都唔平。

Ai insky:
哇,有得食又有得學野! 講真,講野就用廣東,寫野有時就唔中意用廣東話,因為好多廣東話字我真係唔知點寫.

Wong Shuk:
1. 我之前冇留言、而家試吓睇吓收唔收到、但如果没收左你又点知呢?

2. 咁神奇?真係冇咗喎。

Li J:
真係抵到無朋友呀!碟羊扒飯賣相好得!

Kent Luk
哈!喺博客好少人用粵語(係廣束白話至啱)嚟寫,老雨唔鍾意用「的的了了」嘅「語體文」(也是白話文其中一種),因為白話文係根据地方方言變化出唔同嘅風格。雨嫂話睇唔明喎,所以最近少寫呢啲廣東白話。
寫得好好喎,不過老雨好衰,專捉錯處....嗱,用腦嘅係「諗」,「想」都係用腦,不過係欲望同心念。「最近太太話好想吃羊扒」個「想」字用啱嘞,不過個「吃」字,廣東佬冇人話「吃咗飯未」...「點都冇想過會平到七個九毫九」,應該係用腦「諗」,啱唔啱呢?咭咭
走呀,如心仲斬緊羊骨,佢嗱住把刀過緊嚟....走得快好世界。

Wien ohtria
等我記抵啲粵音字彙先.

秋葉阿
:
1. 在十幾年前已經有不同年齡的人愛說懶音。成年人、老年人、學者、教授都有。他們以此為榮,不讓小孩子專美 !
“過、個” 不分,“國、各” 不分,“光、江” 同音。
最難過的是 : 有一天我打開一份派到本苑的免費報章,裡面有個專欄寫作人,筆下竟然出現了「個去」這個名詞 ! 證明了懶音可以淪落到如此謬誤的地步。
2. 如心提供的這個廣州話疊字形容詞表,真是很有趣 ! 也是我們在日常生活上都會說到的。其中只是稍有些不同的說法吧了。
也不保證在幾十年後,又會有更多的不同了。
3. 老表,睇見你啲羊肉真係流晒口水,嘩 ! 好豐富的羊扒餐。 或者說真是食指大動了。嫂夫人真是有口福了 ! 識得把肥肉除去,是很的健康做法。抵讚 !


註: 我曾發文”因谷歌版面不能留言, 很抱歉......
不過, 我發現還有一法或者可留言得到,就是在已看到的留言下去寫你的留言!
但是, 今次可以? 而下次呢又不知會點?”


4.老表,我曾經留了兩則的留言都不見了。遲些再來留過。
上面你轉載網絡的粵音字彙裡的疊字形容詞很有趣,特此商借作為個人新網誌的部份內容。先此道謝 !


哈哈…以上留言果然可看到了!


Stella Luk:
羊肉少吃,怕始終有羶味。

AH Gwai:
我仲想留言幾百字添,既然會被刪,算咯。祝安。騎騎騎…

 p Wong:
哇哈哈…
草我跟住D 字同音,口嗡嗡!
我自己都忍唔住笑咗出嚟呀!
仲有,羊扒我都鍾意,唔怕佢騷啍啍!哈哈…

殷師奶:
真係好鬼平喎,仲要大大舊又可以分2餐食,我真係得個睇字.......

 
 


唔好勞氣,就讓大家笑一笑罷!
      此圖轉載自網上


沒有留言:

發佈留言