2018年4月16日星期一

蔥花蝦米腸粉


蔥花蝦米腸粉


很易做,半個小時多就做了十幾條

普通嘢點解要自己做?原因係外面啲越來越差,可以講又貴又唔好食 (剛好隔壁有間炸雞店)所以我寧願吃KFC

很久沒吃,太太和我都很想食,那麼我便「晨早起床,清新開朗,陽光溫暖,帶來無限美了……

蘸點豆瓣醬和海鮮醬,好味。
但如果有埋麻醬、芝麻、豬油的話… OMG,那就真係「唔知點算好」喇?

我很隨意,可以講係無食譜。
粘米粉,泰國木薯粉,澄麵粉,比例大致是 41 0.5,並開水至稀稠均勻,然後落0.2 咁上下的油拌混。

用具:要預先備妥兩隻易潔圓形焗盤(見圖),一碗油,一個油掃,一個膠刮,一個鑊及一鍋熱水。

開爐,中大火,水要不停滾起,但不需大滾。
將混好已加入蔥粒之米漿,適量倒入掃了油的易潔盤內,放在滾水上並順手轉一轉盤子,作用是使粉漿能流勻至整個盤的所有角落,然後放上幾粒蝦米,蓋上鍋子,一分半鐘左右便可拿出,並放在洗碗盆內之冷水上,原因是使其降溫。
此時可用另一盤子交替運作。
跟著拿起冷水上的,用膠刮刀刮起粉皮,即成!

小小心得:
粉漿,可以不落澄麵粉,因落了澄麵在捲的時候會有點黏糯,較難捲,但就比較好吃!
還有一樣,就是開粉漿水的方法(我並不常用),朋友教我先用冷水(七成左右)開勻,然後再用熱水(不很滾的水,自己留意。)撞落那些粉漿水內,說這效果會更煙靭軟滑。

PS : 很希望這個食譜不會令大家失望,是因實太簡陋了,如果做得不好請別鬧我呀!




沒有留言:

發佈留言